Βόλτα στη Ζυρίχη- Photo Diary


Αυτό το post θα είναι λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα καθώς δεν είναι ούτε ταξιδιωτικός οδηγός ούτε κάποια ιστορία από κάποιο ταξίδι μου...είναι απλά αυτό που λέει και ο τίτλος, ένα post όπου μοιράζομαι τις αγαπημένες μου φωτογραφίες από τη Ζυρίχη.Επισκέφτηκα τη Ζυρίχη μόνο για μία ημέρα οπότε σκέφτηκα πως ένα ''photo diary post'' είναι πιο κατάλληλο από οποιοδήποτε άλλο είδος ανάρτησης.

Πάμε λοιπόν στη Ζυρίχη την πιο μεγάλη πόλη της Ελβετίας και  πιο ακριβή πόλη της Ευρώπης. Κάνοντας μία βόλτα στο κέντρο της Ζυρίχης αλλά και στα στενά τριγύρω είναι αδύνατον να μην νιώσεις δέος από την αρχιτεκτονική της.
Χρωματιστά κτίρια,ο γραφικός ποταμός Limmat,εκκλησίες,αγάλματα κ.α δίνουν πραγματικά έναν άλλο αέρα σε αυτό το μέρος.Αν περπατήσεις στα σοκάκια της παλιάς πόλης είναι βέβαιο πως θα πιστέψεις πως είσαι σε άλλη εποχή λόγω του έντονου μεσαιωνικού στοιχείου.Τέλος όμως με τα πολλά λόγια,παρακάτω είναι οι αγαπημένες μου φωτογραφίες από την εκδρομή μου εκεί.Enjoy:)🔻




    -Fraumunster Church


                 
                                                                                                 



                   -Grossmunster Church



                     -St.Peter Church




Fun Fact:-Συναντήσαμε πολλές τέτοιες πηγές και όλες έχουν πόσιμο νερό,μπορείς να πιεις άφοβα εκτός και αν αναγράφεται πάνω το αντίθετο.









Αυτά από την όμορφη Ζυρίχη,γενικά θα καθιερώσω τα photo diary posts γιατί προσωπικά μου αρέσουν πολύ οπότε stay tuned για τα επόμενα!:)

4 Σχόλια