Paris.. DAY 2 : Παρίσι

DAY 2. 13/12/17

Δεύτερη μέρα λοιπόν σε αυτή την πόλη και φυσικά έπρεπε να πάμε να εξερευνήσουμε λίγο το ίδιο το Παρίσι .Μετά από μία κουραστική μέρα λόγω του ταξιδιού αλλά και της Disneyland δεν είχαμε χρόνο για ξεκούραση καθώς είχαμε μόνο κάποιες ώρες για να δούμε το κέντρο του Παρισιού και τα αξιοθέατα που επιθυμούσαμε .

Ξεκινήσαμε από το Chessy όπου ήταν το ξενοδοχείο που μείναμε πήραμε το τρένο από το Marne la Vallée Chessy, τον κεντρικό σταθμό των τρένων της περιοχής και αποφασίσαμε να βγάλουμε ημερήσιο εισιτήριο για όλες τις ζώνες του μετρό ώστε να μην έχουμε πρόβλημα με τις μετακινήσεις μας .

Πρώτη στάση μας το μουσείο του Λούβρου μιας και θέλαμε να είμαστε σίγουροι ότι θα προλάβουμε να δούμε αν όχι όλα τα εκθέματα τα περισσότερα .

Την βόλτα μας ξεκινήσαμε από τα ελληνορωμαϊκά εκθέματα για τους προφανείς λόγους , θέλαμε να δούμε από κοντά τα δύο από τα πιο διάσημα εκθέματα του μουσείου που δεν ήταν άλλα από της Αφροδίτη της Μήλου και την Νίκη της Σαμοθράκης .Το συναίσθημα του να βλέπεις στο μουσείο μιας ξένης χώρας εκθέματα από την πατρίδα σου είναι απλά απερίγραπτο .

Ετοιμαστείτε για πολύ περπάτημα καθώς η έκταση του μουσείου πιάνει συνολικά 60.000τ.μ .Δεν θα αρχίσω να αναφέρω αναλυτικά για τον κάθε τομέα που επισκεφθήκαμε γιατί αυτό θα ήθελε ένα άρθρο αφιερωμένο μόνο σε αυτό , θα αναφέρω απλά ότι αξίζει να επισκεφτείς το μουσείο του Λούβρου ακόμα και αν είσαι από τους ανθρώπους που δεν θεωρούν ότι ένα μουσείο μπορεί να προσφέρει κάτι ή απλά το θεωρείς βαρετό .Αυτό που μου τράβηξε εμένα την προσοχή (εκτός βέβαια από τα ίδια τα εκθέματα ) είναι πως υπήρχαν πολλά γκρουπ με ανθρώπους οι οποίοι είτε προσπαθούσαν να ζωγραφίσουν τα ίδια τα εκθέματα είτε τα χρησιμοποιούσαν σαν έμπνευση .

Μετά την περιήγηση μας στο μουσείο η οποία κράτησε περίπου τρεις ώρες ( που να είχαμε και ξεναγό ) , κάναμε μία ωραία βόλτα στον κήπο του Κεραμεικού ( Jardin des Tuileries ) .Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν οι καρέκλες που ήταν διασκορπισμένες μέσα σε όλο τον κήπο καθώς και γύρω από τα συντριβάνια , μου έδωσε μια αίσθηση χαλάρωσης , απλά φαντάστηκα πως θα ήταν να κάθεσαι με την παρέα σου εκεί την άνοιξη ή το καλοκαίρι που ο καιρός θα ήταν καλύτερος .

Επόμενη στάση ήταν ο Πύργος του Άιφελ ( Eiffel Tower ) , ο οποίος ήταν ακριβώς όπως τον περίμενα τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο .Φυσικά περάσαμε αρκετή ώρα εκεί βγάζοντας φωτογραφίες όπως κάθε τουρίστας που σέβεται τον εαυτό του.

Είχε ήδη αρχίσει να σκοτεινιάζει όταν φτάσαμε στην Παναγία των Παρισίων ( Notre Dame de Paris ) .Φυσικά και μπήκαμε μέσα , αρχικά ήμουν πολύ περίεργη γιατί δεν είχα βρεθεί ξανά σε ένα καθολικό ναό πόσο μάλλον στην Παναγία των Παρισίων .Με μία λέξη καθηλωτικός .Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το πόσο φανερά προσπαθούσαν να εκμεταλλευτούν το μεγαλείο αυτού του ναού ώστε να βγάλουν χρήματα από την άλλη βέβαια ποιος δεν θα το έκανε από την στιγμή που είναι ένα τόσο διάσημο αξιοθέατο .

Μετά την Παναγία των Παρισίων είχαμε ακόμα λίγες ώρες όποτε επισκεφθήκαμε ένα καφέ-εστιατόριο μιας που δεν είχαμε φάει τίποτα από το πρωί.Μόλις τελειώσαμε το γεύμα μας κάναμε βόλτα στα στενάκια που ήταν γύρω από το μαγαζί τα περισσότερα με τουριστικά μαγαζιά και μαγαζιά για φαγητό (αρκετά ελληνικά κάτι που δεν περίμενα ) .

Μετά την βόλτα δυστυχώς έπρεπε να κατευθυνθούμε προς τον σταθμό των λεωφορείων ώστε να επιβιβαστούμε στο λεωφορείο για τον επόμενο προορισμό μας .

INFOS+TIPS

Για την περιήγηση μας στο Παρίσι επιλέξαμε το μετρό αφού ήταν η πιο οικονομική αλλά και πιο βολική επιλογή .Πριν φύγουμε από το Chessy βγάλαμε ένα εισιτήριο που έκανε για όλες τις ζώνες του Παρισιού και ήταν για μια ολόκληρη μέρα .

Για την είσοδο μας στον Λούβρο το μόνο που χρειάστηκε ήταν το πάσο του πανεπιστημίου αφού όλοι οι φοιτητές δικαιούνται ελεύθερη είσοδο .Αν δεν είσαι φοιτητής μην αγχώνεσαι γιατί αν απλά δείξεις την ταυτότητα σου και είσαι 18-25 χρόνων πάλι δικαιούσαι ελεύθερη είσοδο στο μουσείο .Για να γλιτώσεις την ουρά , μπορείς να κλείσεις το εισιτήριο σου online , θα κερδίσεις πολύ χρόνο ειδικά αν πας σε τουριστική περίοδο .

Ώρες λειτουργίας
Δευτέρα , Πέμπτη , Σάββατο και Κυριακή : 9-6 το απόγευμα
Τετάρτη και Παρασκευή : 9-9.45 το βράδυ
Τρίτη : κλειστά

Αυτά λοιπόν για την περιήγηση μου στο Παρίσι stay tuned για την επόμενη ανάρτηση η οποία θα αφορά το Στρασβούργο .

Επίσης μην ξεχάσεις να διαβάσεις το προηγούμενο post που αφορά την Disneyland! .