Paris.. DAY 1 : Disneyland

Γαλλία λοιπόν..Disneyland..οι περισσότεροι από εμάς φαντάζομαι ως παιδιά κάποια στιγμή θέλαμε να επισκεφτούμε αυτό το μέρος .Εξαιτίας της αγάπης μου για τα ταξίδια μεγαλώνοντας απλά το είχα δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα τo κάνω.Να λοιπόν που η στιγμή έφτασε και όχι απλά δεν το θεώρησα δεδομένο αλλά αφού γύρισα ήταν και δύσκολο να το συνειδητοποιήσω.

DAY 1 . 12\12\17

Ξεκίνησα το πρωί από το αεροδρόμιο της Αθήνας πρώτη φόρα που θα έμπαινα μόνη μου σε αεροπλάνο καθώς θα συναντούσα την παρέα μου εκεί .Με τις βαλίτσες μου λοιπόν και πολύ άγχος για την όλη διαδικασία πέρασα το έλεγχο και επιβιβάστηκα στο αεροπλάνο .Το άγχος έφυγε την στιγμή που απογειωθήκαμε το μόνο συναίσθημα που είχα ήταν ο ενθουσιασμός και η ανυπομονησία .

Μετά από μία ευχάριστη πτήση έφτασα στο αεροδρόμιο του Παρισιού Charles De Gaulle πήρα τις βαλίτσες μου συναντήθηκα με την παρέα μου και βγήκα έξω από το αεροδρόμιο ώστε να πάρω το κατάλληλο shuttle bus για το ξενοδοχείο .Μπορώ να πω πως ένα θέμα που με απασχολούσε γενικά ήταν για το αν οι άνθρωποι εκεί θα μας μιλούσαν στα αγγλικά , και εσύ θα έχεις πιθανώς ακούσει ότι οι περισσότεροι Γάλλοι σνομπάρουν λίγο τους τουρίστες που δεν μιλάνε γαλλικά. Ευτυχώς όμως οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου που μείναμε τουλάχιστον μας μίλαγαν μια χαρά και ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικοί .Χωρίς να χάσουμε χρόνο αφήσαμε τα πράγματα μας στο δωμάτιο και ξεκινήσαμε να πάμε προς την Disneyland .Το shuttle bus περνάει από όλα τα Disneyland Hotels ώστε να πάει όσους επιθυμούν στην Disneyland χωρίς κανένα κόστος .Φτάσαμε λοιπόν και μετά από τον τυπικό έλεγχο ήμασταν πια έτοιμοι για αυτή την εμπειρία.

Μόνο θετικά συναισθήματα ένιωθα βέβαια καθώς περιπλανιόμουν στα δρομάκια , έξω από τα μαγαζιά με τα χιλιάδες παιχνίδια και με τα γλυκά και φαγητά που ήταν τόσο καλοσχεδιασμένα που ήθελες να τα πάρεις όλα .

Ξέραμε εξ'αρχής βέβαια ότι λόγω χρόνου δεν θα προλαβαίναμε να ζήσουμε όλη την εμπειρία της Disneyland καθώς είχαμε στην διάθεση μας μερικές μόνο ώρες.Γι'αυτό τον λόγο είχαμε κλείσει εισιτήρια μόνο για το ένα πάρκο της .Ήμασταν τυχεροί γιατί πήγαμε αρχές Δεκέμβρη οπότε ήταν όλα στολισμένα γιορτινά , φωτάκια , χριστουγεννιάτικα δέντρα , ψεύτικο χιόνι  και άλλα έκαναν την ατμόσφαιρα να δείχνει ακόμα πιο μαγευτική .

Οι ώρες πέρασαν χωρίς να το καταλάβουμε χωρίς σχεδόν κανένα διάλειμμα και πάλι πολλά σημεία του πάρκου δεν προλάβαμε να τα δούμε .Οπότε σίγουρα αξίζει μια επίσκεψη στην Γαλλία αποκλειστικά και μόνο για την Disneyland .Νομίζω πως η πιο ωραία στιγμή της ημέρας ήταν λίγο πριν το κλείσιμο της Disneyland όπου απολαύσαμε στο κάστρο το Disney Illuminations .Εκεί ακολουθήσαμε τον Mickey σε ένα μεγάλο υπερθέαμα με μουσική πυροτεχνήματα και τους αγαπημένους ήρωες της Disney να παίρνουν μορφή πάνω στο κάστρο με αποσπάσματα από τις ταινίες .

Infos

Για το πως θα πάμε στο ξενοδοχείο ρωτήσαμε στις πληροφορίες του αεροδρομίου και μας πρότεινε το συγκεκριμένο shuttle bus το οποίο κόστιζε παραπάνω από ότι θα κόστιζε να πάμε με το μετρό απλά για θέμα εξοικονόμησης χρόνου επιλέξαμε αυτό .

Μείναμε στο Hotel Kyriad Paris Disneyland από ότι είδα είναι από τα φθηνότερα ξενοδοχεία της Disneyland και το συστήνω ανεπιφύλακτα και θεωρώ ότι είναι κατάλληλο είτε ταξιδεύεις μόνος ,είτε με παρέα ,είτε με οικογένεια .Όπως ανέφερα και παραπάνω υπήρχε συγκεκριμένο λεωφορείο το οποίο περνάει από τα ξενοδοχεία της Disneyland με προορισμό την Disneyland και τον κεντρικό σταθμό τρένων της περιοχής κάθε περίπου ένα τέταρτο χωρίς κανένα κόστος .

Για όσους δεν το ξέρουν υπάρχουν 2 πάρκα το Disneyland Park και το Walt Disney Studios Park μπορείς να βρεις διάφορα πακέτα για να τα επισκεφτείς και οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με την περίοδο που θα κάνεις την επίσκεψη σου .Οι τιμές που βρήκαμε μέσα στην Disneyland όσον αφορά το φαγητό ήταν όπως περιμέναμε αρκετά τσιμπημένες αλλά φυσικά έχει ακριβώς έξω από τα πάρκα γνωστές αλυσίδες καταστημάτων για φαγητό που είναι πιο κοντά στα πλαίσια που ξέρουμε .

Αυτά για το πως πέρασα στην Disneyland ,μάθε για την μέρα μου στο Παρίσι εδώ!